Läs detta för det kommer att ge dig en bra start i livet!!! :P :) :D XD

Hejsan mina vänner,

Idag har jag suttit här och funderat någa över någonting...
Förmodlingen du vill veta vad det är!
Jo, det är Nintendo forumet som har kickat ut mig pågrund av spam men...men.. men... men det är inte rättvis!!
Nu sitter jag med ledsna och deprimerade känslor!! JUST NU säger jag värför vill dom ha bort mig!
Jo, när jag var där sitt för 1 månads sen, det var dött och ingen gav en härlig känsla!
Så jag försökte sprida en glädje som inte fans förrut men sen därefter kom dom där EVIL ONES som tog bort glädjen ifrån mig och mina fans! DOM DOM DOM är onda i helvetes namn!! NEJ I DEVILS CHAMBER GRAHHHH!!

Men vad ska man göra åt saken nu... Det jag vill förmedla och säga till er läsare är att sprida glädje och liv i en forum!
Utan de blir ingen ingeting....

The evil ones vad jag kallar är Admin och moderator som är så seriösa.
Det är dom som skiter i glädjen och gör forumet till en skit ställe.. Just nu är det så svårt att driva och skriva skämta om varandra i forumet och ingen vågar säga nåt till varandra längre!
Dom har så många regler som man ingen orkar att gå igenom dom.. Istället borde dom de 10 budorden i nintendo forumet!

Det kommer bli svårare med tiden att att driva, skämta, skratta och ha kul i forumet.
Förr eller senare kommer många att lämna formet... :(
Det var allt vad jag skulle SÄGA TILL ER!!!



Här är länken!!
http://www.nintendoforumet.se/

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha! Lev livet asså! x)

2010-04-14 @ 11:20:51
URL: http://tufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0